Beşiktaş GAİN EuroLeague'de mücadele edecek
Beşiktaş GAİN Erkek Basketbol Takımı'nın gelecek sezon Avrupa Ligi'nde mücadele edeceği duyuruldu.
26 Haz 2026 - 14:02
YAYINLANMA
Beşiktaş GAİN Erkek Basketbol Takımı, gelecek sezon EuroLeague'de mücadele edecek. Kararın 13 hissedarın katıldığı toplantıda oy birliğiyle alındığı öğrenildi.
Siyah beyazlılar 2012/13 sezonunun ardından, tarihinde ikinci kez Avrupa basketbolunun kulüpler düzeyindeki 1 numaralı organizasyonunda yer alacak.
Kaynak :
Trthaber.com
YORUMLAR
İLGİNİZİ
ÇEKEBİLİR